Tur jag har dig.

Vad skulle jag gjort utan dig? du är världens bästa och ställer alltid upp för mig.
Jag kan ha kvar mitt intresse TACK vare dig, och det är jag tacksam för, du GÖR allting med mitt intresse, verkligen allt, det finns inte många ensamstående mammor som klarar av att ha så stor gård vi har och samtidigt ha tre hästar. Du har gått igenom hårda perioder DU egentligen INTE var värd, men du är det starkaste kvinnan jag känner, jag ska bli som dig! Oavsett om vi tjaffsar i bland så är du min mamma oavsett, och jag är stolt över dig.
Man kan inte önska sig en bättre mamma en du, jag älskar dig mami!♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Mammut

...men det var i särklass det vackraste någon,någonsin har skrivit till mig. Vad fin du är,Moa! Jag är så tacksam och stolt över att få vara Din mamma,...och kärleken är ömsesidig:)



2013-03-23 @ 10:28:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback