Tävlingen på matforryttarförening i helgen!

Dressyr tävling denna helg också!
L:B1 och LA:AP1

Det gick kanon bra, första klassen var jag lite less och det smittas av på lego direkt så det kändes nt som det brukade, lite spänd och jag okoncentrerad.
Men vi vann med laget i div. 3 2013 ponny!! :D och inför LA:P1 kändes HSB dubbelt så fiiin, det gick mkt bättre trots att jag nt visste hur man gjort en sluta helt osv.... efter vi aldrig tränar för någon..
Men i allafall 59% i LA:P1 vilket är grymt bra och förra året kom jag 2:a i distriktmästerskapet på 56 elr 57%,
Så vi har förbättras, det som drog ner på, poängen var att det fattades energi, men i domarnas kommentarerna stod det att Legolas har grym kapacitet!

Sjukt roligt


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback