Tävlingen i går i Åsbyggden!

Igår körde vi ända upp till Åsbyggden vilket tog 3 timmar, dryg resa men Legolas märks knapp av att han är med, stå så fint och stilla på transporten så!
Klev upp 5 igår morse, gav dom mat sedan gick jag med lego en sväng, borsta han sen åt jag och packs de sista, sedan åkte vi 8 typ.

Det var ju lag tävling om gång || i går, och vi vann ju första förr förra helgen, och det gick lika bra i går oxå!
Vi vann även igår med laget och jag kom 2:a i första klassen på 67,93 %.
Sedan red vi en L:A1 i värmen och då VANN vi den klassen, helt sjukt fatta fortfarande inte!!
Och vi slog vårt rekord från förr förra helgen på 65,(70?) till 68,95 % HELT SJUK det är fan en L:A, var så stolt över min prins!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback