Träning 11/1

Hej på er!
Tog bussen hem efter jag slutade idag och då åt jag lite, sen tog jag på mig ridkläderna och gav mig ut till hästarna, kändes väldigt mysigt att vara tillbaks till mamma och ta in mina små troll.
Legolas har gått upp i vikt nu, rund om magen vilket är bra bra enligt mig eftersom han har svårt att gå upp, men nu äter dom hela dagarna så de är kanon!
 
Vi hann precis ut när det var något ljust ute, men det blev mörkt så fort vi red i väg i stortsätt.. men aja.
Vi skitta upp till Paddocken och skritta ganska mycket, tog de lungt väldigt lungt eftersom pojken
har stått ganska länge nu, men han var väldigt över pigg och hur glad som helst och han smittar
av sig så mycket så jag bara njöt av att sitta på min vita sagoponny.
 
Vi red på lite volter och tog även lite galopp på slutet och de tyckte han var super roligt, han var dock ganska stel och så men de kan jag förstå & jag hade ju inga krav heller, däremot gick han väldigt stadigt och trampa under sig fint i vissa lägen, det är så mycket med skolan och allt nu så vi ta och ta tag i träningen när jag får tid, skolan är viktigare just nu.
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback