24/1-2013

förlåt för dålig uppdatering.
 
Igår var det skola som vanligt, efter den åkte pappa och jag kolla på massa saker till Lägenheten som ska renoveras, nya tapeter, golv och så vidare.
 
Idag skola igen då, och efter den åkte stina och jag till Birsta och då köpte jag bara ett navelpiercing smycke som fanns på rean. Sen hem och då lagade pappa soppa osv. sen har jag pratat med min pojkvän som sätter sig på planet på väg hem i natt och som kommer hem i morgon natt,då kommer dom plocka upp mig så jag följer med dom hem och sover sen, åh fyfan vad jag saknat min pojkvän, varit borta tre veckor.
 
Just nu har jag nyss duschat, och nu pluggar jag engelska gloser med Rebecca på fb, och smsa med min pojkvän. Efter jag kan orden hyffsat ska jag gå och lägga mig.
 
I morgon efter skolan ska jag till Birsta med mamma och Ingela och kankse Anna om hon ville, mys.
Ska färga håret ljusare blond och kanske få med mig en ny tröja hem, på kvällen ska jag vara med Ya och vihar inte vairt med varann sen förra sommaren nästa, ska bli super mysigt.♥
 
vet en som kommer vara som nykär i allafall i morgon, må ju vara jag!
bild sen i sommras, kolla vad kort håret va och va fina ögonbryn..
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback