Träningar

I fredags red vi för Sussi och då gick han mega bra, på slutet var han skiiiiiitfin och jag var supernöjd, en av dom bästa träningarna iallafall!
 
I går / lördags åkte vi till Färsta och tränade i ridhuset en timme, skulle mest dit för att rida igenom pogramen osv. jag var inte nöjd med igår och jag blev ganska less och orkade inte rida, men på slutet gick det någolunda bättre!
Sen dushade vi legolas inne i stallet där så nu är han kanon fin, nästan hel vit. 
 
Nu ska jag byta om till mina nya ridbyxor som jag fick av mormor & morfar här omdagen, tack så jätte mycket! 
Bild kommer när jag har tid.
 
Nu ska jag ut och knoppa min lilla pojke sen gå ut och gå en kvart 20 minuter så han få röra på sig! :) 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback