RESLUTAT FRÅN BRÄCKE TÄVLINGEN IDAG

 
Framridningen till L:B 1 känndes legolas först stel och lite spänd, men på slutet känndes han kanon fin och då var jag riktigt taggad! Det slutade faktiskt med en VINST66.90 % vilket jag är riktigt nöjd med! Det stod bland annat i prottokollet " utvecklings bar ponny " det känndes kanon att höra! Vi fick bland annat en 8 på uppridningen plus halten, kanon nöjd!
 
Framridningen till L:A 1 känndes han dö fin. framåt lydig stadig och han känndes som en riktigt fin dressyr ponny.
Den här klassen var till lag finalen div. 2 så vi peppade laget och alla gjorde sitt bästa. Legolas känndes riktigt fin inne på banan, och vi gjore lite missar, bl. halterna bakade han i en gång och fattade galoppen för sent och såna där små pet, men jag var endå nöjdare över den här klassen en första! Vi slog även personligt rekord i L:A 1 på 64.72 % vilket är skit bra reslutat i den här klassen! Vi VANN är den här klassen, och vi fick 14: 7 or.
Vann även ett superfint schabrack jag kan lägga upp bild på nån dag.
 
Sen vann laget för den här lag om gången så vi var in för tredje gången för att få pris, rosett planket och choklad!
Sen vann vi ju finalen så vi vann hela serien, så vi fick gå in IGEN. Och då fick vi blommor och bokal rosetter och så, är så OTROLIGT nöjd över alla och mig själv, och legolas!♥
Laget : Emmy Aho Emma Flodin Celina Kristmansson
 
DET KOMMER MASSA BILER FRÅN IDAG NÄR LENNIA HAR SKICKAT OCH JAG ORKAR LÄGGA UPP.
 

 
Det går bara man vill. Jag har hoppsadel och brukar va väldigt ensam på "dressyr" tävlingar om de, vi tränar aldrig regelbundet för någon dressyr tränar, vi tränar bara själva hemma helt själva. För 2 år sedan "innan han kom till mig" hade han aldrig tävlat dressyr och inte varit på en dressyr bana. Idag kommer vi hem med placeringar från alla tävlingar.. ganska sjukt?
Första gången Legolas och jag tävlade dressyr L:C 1 fick vi 47 % så nog har vi utvecklas. ? ;)
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback