Mys kväll med Emilia!

Emilia och jag tog moppen till Ö-grillen förut och åt glass, mums. 
Sen åkte vi till sfrk och hjälpte till att bygga fram och fixa allt
till tävlingen i morgon, på stora uteplan!
Sen for vi till Donken åt middag där och ladda mobilen, sen 
åkte vi till ljusta och prata med Wille och satt i hans epa 
ganska länge, prata och lyssna på musik!
Sen åkte vi till ön, tankade moppen hämta en tröja hos
pappa och sedan åkte vi till ica och köpte godis, träffa jonte
och jeppe som kom dit, myste och prata sen åkte dom och 
sen åkte vi hem, tog in hästarna och fixa lite, sen har vi sett 
på en jätte mysig film och ätit godis. Vi ska nog snart gå och 
lägga oss och ställa klockan på halv sju.. mysigt.
Jag älskar dig Jonte, du är allt för mig pusspuss.
 
Igår kväll var jag med Wille och Jonte och vi var till Birsta och 
var på gården och gjorde i så mycket, träffa en massa annat folk 
också.. Sen åkte jonte och jag hem till mig och somna på äng 
gång, myssak! 
 
Hare bra, / M
 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback