Dagens träning!

I dag gick legolas bra! inte bäst, bara bra.
Det blåste som satan just när jag red så det flög massa löv och saker rörde sig och smälde osv. så han var väldigt spänd från början och ville inte gå förbi en vält soptunna, men efter han ståt och stirrt på den nån minut och jag klappade honom så tog vi oss en steg närmre hela tiden, men från början kastade han sig och var rädd, men sen var det inga problem när vi skulle hem, duktig pojke!
Vi träna mest halter och trav, ett frsikt trav tempo samt mycket galopp på små och stora volter, han var super fin på slutet och vi fick till en skit bra travökning, väldigt nöjd över vissa stunder i dagens pass!
Sen tvätta jag honom när vi kom hem och allt är packat redan nu ikväll och så så de är skönt.
Just nu står han och myser i stallet med täcke och är nytävttad, min prins♥.

 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback