MÅNDAG

Igår skjutsa pappa mig till jonte efter jag hade duschat och packat, sen satt jag och älsklingen och kolla på tv med hans familj sen gick vi ner och åt kvällsfika, sen la vi oss i sängen och myste och sen tände vi ljus och la oss i ett varmt bad, super mysigt! Sen gick vi och la oss och myste sen somnade vi nästan på äng gång, i dag klev vi upp och åt frukost sen börja han tidigare en jag så han släppte av mig så jag gick upp på skolan eftersdom lägenheten var låst så ja inte kom in.. Så sminka mig lite på toan här och nu sitter jag vid datan och snart kommer väll alla kompiar..
Sen efter skolan åker Stina & jag och prova klänningar till elvmiddagen nästa veckan troja, sen ska jag hem och plugga som fan! Ha en bra dag. :)
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback