Godmorgon!

Det blev inte att jag träffade jonte, Stina kom till mig vid halv åtta. Då sov jag på soffan när hon kom se platta jag håret som stod åt alla håll och kanter och fixa lite, sen åkte vi upp till gården lämna hem nykeln till min lillebror sen åkte vi till Ljusta och hämta upp Anton & Wille. Vi var i birsta och hade super mysigt och kul, åkte till maxi köpte en massa godis och pratade en hel del, träffa massa folk från ön och andra och lyssna på musik osv.
Sen åkte vi till Ön va typ inga där sen kom alla från birsta så vi var där nån timme och prata och åkte runt, sen blev jag så trött så jag åkte hem och la mig i ett varmt bad med ljus och tänkte lite fr mig själv, mysigt.
Sen gick jag och la mig i sängen ochs somna nästan på änggång, i morse vakna jag tidigt och åt en god frukost!
Tack ni som gjorde kvällen grymt roligt!
 
Idag ska jag vara med bästa Amanda som ska hämta mig på sin moppe så ska hon köpa choklad så ska vi baka choklad kakor, kommer bli så goooott! Ikväll få jag se vad som händer, kanske bli hemma också, inte så sugen att vara ute.. Få se hur det blir med Jonte.
Just nu sitter jag under ett varmt täcke med massa musik i öronen och kollar bloggar & lite sånt, mys lördag!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback