Skön vecka.

I går var jag och några kompisar från vibacke på ett gymnasium och prövade på hur det var på det osv. det var faktiskt roligt, mysig dag.
 
Idag var det också grymnasium grej fast då skulle vi åka på fyra olika skolor.
Det börjar 9.15 första så, så duktig som jag gick på mattelektionen på första.
Sen åkte stina och jag moppe bilen in till stan, men vi kom 25 minuter för sent på första skolan, och jag frågade 5 personer från bilen vart skolan låg, alla sa typ helt olika så vi blev helt förvirrad. TILL slut hittade vi!
Den var också den bästa skolan för dagen tyckte stina och jag.
 
Sen på lunchen åkte vi hem till mig och åt pizza och glass sen tillbaks till stan och forsatte på dom snart två sista skolorna, några av dom vet jag idag att jag aldrig skulle välja. En av dom fick jag världens huvudvärk så det ara snurrade där inne, sen var det ett till gymnasium i samma hus och då när vi kom dit sista gången så fick jag tillbaka samma värk, så nej där skulle jag aldrig gå.
 
 
Nu ska jag plugga lite matte och äta kakor, sen senare kommer min pojk och då går vi nog upp på gården och är med lite fok där, sen hämtar mamma oss och då åker vi nog hem och sover. ska upp tidigt till skolan i morgon ju.
kramar♥♥
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback