Saker som hänt som jag glömt att skriva!

I förrgår hade Mollehusen Lowri träns och bett för första gången, ponnyn är såååååå otroligt lätt lärd och gapade själv när han fattade vad man skulle göra och sen satt vi på sadel och tränade, hur snäll som helst!
 
I går red mamma Cash ute en timme och travade lite, han hade var sjukt snäll, jätte roligt, kanske jag få ta en skritt tur idag?
 
Och i går red jag Legolas, världens bästa Legolas. Han är bäst! Han gick som hen klocka igår, jag och han gick till paddocken och red dressyr en halvtimme, allvarligt, minns inte sist han gick såbra!? fyfan vilket ponny.
Sen skritta jag på HELT långa tyglar hem, och höll inte i mig utan svängde mest med vikten vart vi skulle, han skritta HELT lungt hela vägen hem, och förut när man red barbacka så stod han på bakbena bla. och han var super stressad bara jag nudda med skäneln. MEN nu är det en helt ny ponny!♥
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback