Monia träningen förra söndagen!

Sent inlägg men bättre sent en aldrig.
 
Vi värmde upp och vi var tror ja 6 stycken i ponnygruppen, Legolas hade inte fått hoppat på över en månad innan Monia träningen så han var jätte glad och pigg, men endå väldigt styrbar och lydig. han var fin i munnen och inte för stark. Han ladda på hindrerna och och hoppade väldigt fint i mellan åt när vi kom rätt!
Fick lära mig ett nytt knep och det blev stor skillnad bara på lektionen, superbra tips!
Sen hoppade vi på serpentin bågar och raksträcka plus små studs och stort hinder på slutet, han verkligen tog tag i stora hindret och hoppade skitfint över! Vi hoppade 110 oxer en gång på slutet och det kändes som vi skulle kunnat högt mycket mer! Men jag var sjukt nöjd och sa att jag kände mig nöjd så jag avslutade efter de.
Längtar till nästa Monia träningen, tycker hon är rak på sak, förklarar bra. och ger oss mycket beröm, och lovord!
 
 
 
 
bild från tävling 2011

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback