MIN HELG

I fredags mötte Adam och Axel upp mig och sen gick vi upp till gården, men vi gick ut nästan deräckt och gick ner till wii. Sen upp igen dit och sen var vi kvar där resten av kvällen, min fina pojkvän var där med Andreas så jag satt och myste och pratade med honom länge också. Sen var det rätt mycket folk på gården så det var jätte mysigt!
Senare gick jag hem och senare hämtade Anton och Stina och hämta mig, vi lyssna på musik och åkte epa, åkte till Birsta och hade roligt, sen skjudsade dom hem mig sen somnade jag deräckt.
 
Lördag åkte mamma och jag till Timrå och såg på tävlingarna där, sen hem och åkte till Färsta med legolas dressyr pass i tältet han gick superduper fint! Sen åkte vi hem, och jag badade fixade lite, sen skjudsade mamma mig till älsklingen. Vi såg på tv och har nog inte skrattat så mycket på bra länge, hade i allafall super mysigt kväll!♥
 
Idag vakande vi runt tolv, sen åt vi frukost och pratade hans mamma, sen gjorde vi inte mycket mamma hämtade mig klockan 2 sen åkte vi till Birsta sen till Kusinerna och firade mammas bror som fyllde år, åt massa godmat och pratade. Sen åkte jag och Leon hem till pappa så nu ska jag se BECK som börjar. Hörs! :)
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback