jag älskar dig

 
den 17 augusti blev det vi. du är bland det bästa som hänt mig, du gör mig så glad och jag blir så varm i kroppen av din närhet, dina ögon var det jag fasnade för, din blick. dina fina ord du säger under en dag till mig, gör mig så lycklig. att känna att man har en pojkvän som är som en underbar vän är underbart, vi kan prata om allt. du är så härlig, så rolig. vi har så otroligt roligt tillsammans, alla minnen hittills är oförglömliga, du är min andra halva. att somna och vakna vid din sida är det bästa som finns, man sover alltid som bäst vid din sida. när man håller din hand är då man känner att du är min. i dag är det åtti dagar med dig, och jag älskar dig bara mer och mer för varige dag som går, tiden går så fort. lyckligt lottad som är så fin pojkvän som dig. jonathan♥
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback