Utgång//

Ikväll ska jag vara med Rebecca, gud vad mysigt! vi har som glide i från varann på nått sett så grymt roligt att vara med henne ikväll! och sedan sover jag hos henne också, i morgon ska vi till Birsta & shoppa lite, mys!
Ikväll ska hon och jag vara på gården och umgås med folket där och sedan ska vi ner till vi när vi känner för de och åka lite epa med Jonas och dom andra som åker runt, så de blir nog kul de!

Men i går tränade jag Legolas ute på en äng och träna lite kondition träning där i en timme, gick både bra & dåligt, men svettig blev han, bra're! och fin väder vare också, soool♥

Vi hörs i morgon och kanske lägger upp på det jag köpt om jag har lust, efter skolan i dag så sola jag & bästa amanda, gu vad varmt och skönt!

HARE!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback