TRÄNINGSTÄVLLING

Idag är det träningstävling "hoppning" på alnöridklubb!

Himmlas gulligt ställe där, litet och bra för att träna på vilken höjd man vill och hoppa en bana med olika hinder, kanon bra!
Jag var 9/10 år troja första gången jag tävlade där för första gången, hua :')
Och det ligger bara ungefär 7 km från mig så Melina & jag ska rida dit idag, mys!
Har anmält mig för sent, men hoppas de kommer gå bra endå, skrev en L :d som motsvarar 80 cm, känns bra att börja med en klass och en låg höjd, eftersom det är första träningsävlingen/tävlingen osv.
Så Melina och jag lär ju rida väg runt 1 tiden eftersom vi ska vara där kvart i 2..

Skriver mer i kväll om hur det gick och om jag ens fick vara med haha! :)

Kommentarer
Melina

sv: såklaaart! Kan inte jag få låna ditt röda då? :))



Blogg: http://goldenhorses.blogg.se/
2012-05-06 @ 09:46:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback