Torsdag

sista lektionen var simmning i dag, simmade 22 länger på 15 minuer, fyfan jag vad död efter det..riktigt jobbigt!
efter de hämta mamma mig och amanda & sen åkte vi 3 in till stan och då pierca jag naven, alla jag hört i från sa att det typ inte känndes, men jag tyckte de! fyfan.
men det blev ju fint, men nu är det en MASSA jobb som stå på schemat för att få ett fint resultat..
aja lego vila i dag åh, jag hade så magont efter piecringen.. så nu på kvällskvisten har jag varit med jonas och han var så snell så han köpte en lyxshake till mig innan vi träffades i vi, huga bra noh bra vän han är!
nu ska jag duscha & sen hoppa ner i min nybäddade säng, lät inte det hur mysigt som helst då ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback