Summer is coming!

Har varit en underbar dag idag, skolan 8 och på rasterna var vi ute och satt i gräset och myste på några från klassen var 20 grader i solen och hur varmt och skönt som helst! Och sen hade vi engelska prov SISTA PROVET INNAN SOMMARN ÄR GJORT och jag har ingen aningen hur det gick men jag hoppashoppashoppas på e men man vet aldrig..

Amanda och jag gick efter provet till bussen och missade idrotten men eftersom det är körskola/kursen så är ju det viktigare just nu.. så vi prata och gick där i solen på stan och hade det as kul! kursen var som vanligt 2 timmar och det är långtråkigt och man fattar inte allt, han snackar mer om när han var liten en att lära oss haha!
Men det blir nog bra, nästa vecka kör vi ons och tors också!

Nu är jag hemma hos pappa och har nyss ätit pizza och tare bara lungt, mys!
I morgon är det FREDAG, kung!

kram

 från 2011 //

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback