Stallet 5 timmar // trött

Tränade legolas 30/40 minuter och red dressyr, temopväxlingar & lydnad.. han känndes kanon!
Sen tog pappa fram ett hinder så vi hoppa några enstaka gånger på den och först 50 och sen 70/80 nån gång, han hoppade fint och med bjudning stanna en gång men då kom vi för stett, men annars är jag as nöjd!
Har packat , tvättat lego huuur länge som helst / frisera honom , fodrat , tränat då , och en massa stök i stallet!
Pappa och jag var i Birsta förut skulle köpa ett nytt shabrack + luva tills i mrn men blev en ny martingall jätte snygg ist, NATURLIGTVIS så var den för liten & hööks hade stängt då vi pröva den.. jävla baaaaajs!
Men det är ju inte legomannens fel den knasbollen, han ju en stor man! Men åh jag som ville hhhaaaaa den i mrn..
NU måste jag gå och sova, i morgon kommer film och bilder på tävlingen, NU TAGGA VI!
Och lycka till alla mina vännor som ska tävla ♥♥
kraam♥



jag och min hoppeponny

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback