Sista april i går!

Igår efter jag firat mormor och ätit så skjussa mamma mig till Stina och där var hon plus Beccis så vi tre fixade oss och sen drog vi till vii runt halv åtta, kolla på majbrasor och pratade, lyssna på musik och träffa en massa folk, jättemysigt, och sen mötte vi upp Emmy också!
Sen åkte vi till gården och kolla där lite åkte runt i vi och ner till hamnen osv.
Sen ringde Jonas och Fabin och sa att du skulle grilla så senare runt 2 tiden så grillade jag och jonas och beccis plus fabin, asgott och super roligt!
Medan var alla dom andra hemma och hos Adam och såg på film och myste på, senare skjussa jonas beccis och fabin och sedan mig till Adam, där va vigge han och stina åh emmy, så vi såg film och och drack dricka och åt chips, sen runt halv fyra gick vi tjejor hem till emmy och sov i hennes söta stuga!

Idag har det varit näsna 20 + i solen, UNDERBART!
Idag vakade vi runt halv tolv/tolv, vet inte riktigt, så då åt vi frukost och sen åkte stina till stan och emmy och jag la oss och sola på gräsmattan och prata, sen hämta pappa mig efter nån halvtimme, grym kväll/natt/morgon!
Nu snart ska jag ut och träna Legolas gubben som nyss ätit klart sin middag såg jag, så vi hörs efter ridpasset hörs!
kram

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback