Min går dag på kvällen

Igår kväll var jag med Stina hemma hos henne och vara bara där för vi fick inte plats att hänga med till Birsta
Vi låg på sängen och ringde massa folk och skratta om och om igen..
Prata lite och hade det super skoj, sen vid 2 tiden kom Linus Jonas och Tobbe så då gick vi ut en liten stund sen la vi åt vi lite fika och borsta tänderna osv. sen la vi oss i sängen och sen somna vi efter nån timme, i dag vaknade vi runt elva men vaknade före där också, men somna om.
Vi åt frukost och lyssna på musik sen hämta mamma mig och då åkte vi hem.

Ikväll ska jag vara med Ebba, det var huuuur länge sen som helst sen jag var med dig goplutten!
Vi vet inte en vad vi ska hitta på, kanske gå till Gården och vara med dom som är där, eller kanske åka runt med Jonas om han inte ska göra nått annat, inte vet jag!
Sover nog hos Ebbis också, tror de iaf

I morgon kväll ska jag antingen vara med Ebba eller Stina berodde på om Ebba skulle vara med Filippa, och då ska jag och antingen nån av dom vara med Mattias och åka honoms "nya" epa, som ska säljas, om den hinner blir klar tills i mrn vill säga..
Idag får Legolas sin vilo dag, efter 6-7 dressyr pass på raken kan han nog behöva en dag paus, i morgon ska vi nog ut i skogen eller nått, på söndag ska vi träna för Monia, på färsta's ute plan, åh vad mys! hoppas det blir soooligt också, längtar. Mamma ska nog filma så lägger upp den då också!
Aja, hoppas allt är bra med er! själv är allt bra bara att jag har jätte ont i halsen, men det ska inte få förstöra mitt "lillalov" ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback