Dressyrjobb!

Idag tog vi oss ett jobbigt dressyr pass i varm vädret, tro jag skulle dö!
Men Legolas känndes faktiskt fin, och var lite stel från början men vi låg på en åttvolt i skritt bra länge, och sedan travade vi lite lätt och sen tränade vi lite skänkelvikningar som faktiskkt gick jättebra! och sen skritta vi lite, flyttade lite osv. och sen galopperade vi och då var han rund och fin i vänster men halft stel i höger, lite spänd och öppen i formen i mellan åt, men på slutet släppte han mer och då var han grymt fin!

jag tycker han var jättefin idag, sedan gjorde vi lite tempoväxlingar och sen travade vi av, och sen hoppa jag av & då gick vi hem, go gubben! han är otroligt mycket lungnare nu också i ridningen..

* Han går ute på nätterna
* Han tränas hårdare
* Och vi känner varann helt nu!

Där i från har han blivit mycket lungnare♥




mina fina allround ponny!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback