dressyr träningen igår och idag

igår red vi för Sussi och framridningen känndes helt okej, sen trtänade vi skänkelvikningar i skritt och den övningen var superbra! han gick mkt bättre åt ena hållet men men..
sen gick det skit mitt i och sen jätte bra i mellan så höll det på hela passet, men det var bra övningar och jag var nöjd över det, men sedan gick inte han så bra & jag var inte på humör alls..

dagens träning gick dubbelt så bra, nästan, men han gick iallafall bättre idag lite mjukare och finare, men inte så statig i galoppen och vi körde igenom båda pogrammen och vissa delar ut l:a gick dåligt, men l:a i mrn är bara att komma ihåg vägen, efter som sista gången jag tävlade de var på min c-ponny.
l:b'n i mrn är med laget ottilia,aina,emma så gooo lageet!

i kväll tvätta jag bakbena och svansen och fläta i massor med små flätor så nu hoppas vi på krus i mrn!
och så ska jag knoppa i mrn och ha utsläppt lugg, smörjt allt och få låna ett vitt schabrack av melina,tack♥

så TAGGA nu tills i mrn, kramkram!♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback