dålig uppdatering nu för tiden, i knoow

sitter på skolan just nu med 80 minuters håltimme, åh fyfan va drygt!

fick tillbaka biologi provet förut, hade 3 kompleteringar som jag gjorde efter så nu har jag iaf E..
och hade svenska lektion efter sen och det känndes, skit. så är berädd på omprov på tisdag!

iallafall igår va jag med jonas hos honom i flera timmar, somna i honoms säng i typ två timmar, men gu va mys
och sen han jag inte träna legolas, FAN. men idag ska vi ut på en långtur har jag bestämmt!
och i förrgår drog jag fram fyra hinder i paddocken och han hoppade som en gud faktiskt, hoppar ju inte mycket nu förtiden men nu har jg bestämmt att 1-2 ggr i veckan hoppning/markarbete mste jag lägga in nu, han hoppade riktigt fin och var väldigt mjuk i handen och låg på hindrerna och var riktigt fin! grymt nöjd, så himmla synd att mamma inte filma! :(

Men kommer fler ggr, förut på rasten köpte tobbe glass te mig & amnda, åhhhh himmla gott!

skriver mer sen :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback