22:23

Hellu. jag är nu hemma hos pappa och han gör lite "sen middag" åt mig just nu.
Efter skolan gick jag och Sanna hem till henne och såg en mysig film bl. och lekte
med hennes lillebror, och vi var även med hennes söta tvilling syster.
Vi åt jordgubbar och prata satt vi datan osv. sen gick Sanna och jag till ica och satt
och skratta men sen när solen gick ner så gick båda hem.

När jag kom till pappa så skjussa han mig till mamma sen för jag behövde lite saker..
Sen har jag pluggat lite till AM kortet och tage're lungt yao.

Lego har vilat i två dagar nu, inte bra alltså. men det kan ju inte hjälpas, han har tappat en sko fram & hovslageren svarar inte. så aja!
Såg att mamma gjort sommar hagen ennu större nu så nu lär dom äta mycket grönt, lika bra de!

Jag klarade engelska provet och det trodde jag inte, så otroligt stolt faktiskt!

kramkram sköt om er vänner


.gammla bilder.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback