- måndag // ny vecka

Nu är det sista SKOLVECKAN kan inte vara sant sdå himmla skönt!

Nästa vecka ska vi bara städa ha kul och vaf dag m.m
Jag kom för en stund sen till pappa och ska snart byta om
i går kväll grillade vi hela familjen och åt tårta efter, as mys!

Solen låg på enda tills klockan 9 tiden ungefär, och jag tog mig en stol
och satt mig i hagen och så kom lowri och myste med mig, goflickan.
Sen gav jag dom en morot var och pussa på dom.

Senare vid 10 kom Jonas och sen åkte han hem runt halv 12.
Jag läste klart min sv bok på 90 sidor kvar i går innan Jonas kom
och sen pluggade jag lite i AM boken. jobbigt.svårt.


Rebecca & jag har haft en GRYM helg, massa skratt mys prat osv. i love you sis♥


Kommentarer
becciisss

jag älskar dig, världens bästa <3



Blogg: http://rebeccajohanssonn.webblogg.se/
2012-05-28 @ 15:50:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback