Tränings resultat :

Tog oss ett dressyr pass i blåsten idag, tyckte det gick helt okej idag! han hade lite tränings verk från igår men gick endå trevligt idag, fortsatte träna på rakrikningen och volter lite tempov. och lite annat, red en halvtimme idag och i morgon efter skolan tänkte jag ta fram nått hinder och hoppa lite, var ett himmla tag sen sist nu!
Och jag vet en som kommer bli helt galet glad som kommer få hoppa, jo legolasse!
Men nu ikväll har jag sett på tv & pluggat lite, 2 prov i mrn men ett av dom kommer aldrig gå, känner det redan nu.
Men ett av dom ska jag göra mitt bästa iaf, svara på så mkt jag kan och ha lärt mig, mer kan ja inte göra.
Ihelgen ska jag vara med Ya nåndag tror ja & Rebecca kanske nån, och på Söndag kväll ska jag vara med Sanna & se filmer och mysa, och hinna m Legolas också!
Nu ska jag snart duscha & ta på mig mys kläder och läsa igenom s. 4-32 i hkk'n ännu en gång, kan ju alltid vara nått nytt so,m fastnar på mitt dåliga minne..
Vi hörs i morgon hurreni, kram och ha en fortsatt bra kväll!
/ moi.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback