Sportlov!

I går börja vi 8.10 och då var det b-språk som första lektion och det gick super på läxförhöret, 41/42 ganska nöjd, och sen fysik och fick tillbaka provet från förra veckan, fick godkänt men en kompleteing som jag gjorde där så nu är jag godkänd, känndes skönt!
Sen matte, sen So sen slutade vi 12.25 ungefär, så skönt med dom fredagarna!
Efter skolan var jag med Linnea & Fredrik en liten stund, och väntade på att Jonas skulle sluta 2 så sen drog vi in till Birsta eftersom och var där tills typ 6 tiden, vi gjorde inte så mkt där, gick runt och kolla i lite affärer och satt i sofforna och han åt på Max, o.s.v mys dag :)
Sen vid åtta halv nio hämta Jonas mig & Linnea och då åkte vi till Birsta igen efter ett tag, hände typ ingenting där, Linnea och Jonas åt på donken, heheh tjockt!
Och sen åkte vi te ön igen
Vid halv ett skjussa Jonis hem mig, eftersom mamma inte svarade och hade tydligen somnat tidigt framför tv..
Men Jonas är så snel så han skjussa hem mig till Mammsen, sen vid ett halv två åkte han hem, go gubben :)
Och då gick jag och sov nästan deräckt!
Hat bra!
/ moa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback