Sitter på skolan & väntar på Ya

Slutade runt 20 över 12 i dag som vanliga fredagar
Så nu väntar jag på hon som slutar 15.10 åhh..

Har ingenting att göra, för alla är på lektioner & åkte och gått hem.
Men jag för väl sitta vid datan enda tills hon slutar elr så gör ja
nått annat medans.

Efter skolan åker Ya & jag hennes epa in till Birsta för hon ska shoppa lite och
jag ska hänga med och kolla och kanske köpta nått mer till min lillebror som
fyller år tomorrow.

Hörs ikväll eller i morgon kram.


Kommentarer
Maria

Hej!



Jag läste på Tildas blogg att du har ett Kimblewick bett, är det något du skulle vilja sälja? Vi ska köpa ett, vi har haft våra hästar i samma stall som Tilda och känner henne väl.

Om du vill sälja det så hör gärna av dig.



Mvh Maria



Blogg: http://maria-hastliv.blogspot.com
2012-03-16 @ 22:23:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback