Sista dagen på prao'n i morgon!

I morgon är det sista dagen för Prao veckan, känns endå ganska skönt .. :]
Men jag har lärt mig några saker och det är framförallt att hålla tålamod att inte ha nått att göra.
Och att göra jätte fina armband som jag fick göra idag det var roligaste på hela veckan!
Dom här har jag gjort helt själv, och jag tycker dom är ganska fräna, hih.
Mamma fick det gröna och jag har det röda på mig, jag gjorde även ett med
en blå pärla som min åt Stina också, hon fyllde ju år go fian!

bild har ni här :


Till lunch i dag åt Stinis och jag på donken, bra födelsedags lunch må jag säga! och sen tog vi oss en glass på torget och åt där, så himmla mysigt, massa folk som satt och åt glass och satt och myste på i värmen och solen, och så, mysdag. Sen tog Stina och jag bussen hem till Ön.



KRAMKRAM.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback