Ridturen med Melina igår 1/3-2012

Igår jag ja med Melina och gull Sopot, vi knäppte massa söta bilder och red ut & en lite stund i paddocken, sen red jag Sopot lite, åh mys ponny! Men Melina var inte så sugen att rida Lego tror ja, hon få testa nån annan dag!
Vi båda red barbacka & red på täcken, det var as mysigt, och Legolas skötte sig jätte bra igår tycker jag.

Idag ska jag rida lätt dressyr pass och sen ta fram lite småa hinder och träna lite lydnad och för att vi hoppa så sällan nu, och han blir så otroligt glad när han väl får det, och var jag är jätte sugen på're!

Jag skriver mer efter skolan, idag börjar vi 9.10 ist för 8.10 df vi ha ingen biologi lektion "igen" kuuung!

kram / måys

gammal bild från en hoppträning

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback