Ridning i kväll

Jag har prao't i dag också, jag gjprde bara 7 små katonger på 10 minuter
sen har jag bara fått suttit vid datan & gjort nästan klar min engelska uppsats
till nästa vecka, men den suger så få se om jag skriver om något annat ..
Jag har iallafall ätit på och det var jättegott och sen gick vi på stan en stund oxå.
Jag fick sluta 20 över 3 idag, vilken lycka! så mamma och jag åkte med min brors fotbollskor
till honom eftersom han skulle spela nån tränings match på Nordic.
Mamma och jag åkte hem efter en stund så nu ligger jag på sängen och kolla på lite bloggar
och sitter vid fb & kollar på Project runway.
Och sen i kväll ska jag rida med Melina & Sopoten, var ett tag sen nu men det kommer bli himmla roligt!
Det blir i morgon vi åker till färsta & gör gröna kortet - och då måste det bli också!

Hoppas allt är bra med er iallafall, kramkram :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback