Onsdag.

I morse hade vi som sakt hemkunskapsprov och jag trodde det skulle gå åt helvete.
Men det gick faktiskt ganska bra, jag svarade på alla frågor & gjorde mitt bästa och jag tror jag kommer få godkänt också!
Vi hade engelska prov i dag &så men de gick inte lika bra, men försöker kämpa i de ämnet också.. :)

Efter skolan åkte jag och jonas till Birsta och sen åkte jag till pappa och sen skjussa han hem mig till mamma.
I morgon är det torsdag och nästa vecka har vi prao hela veckan, vilket kommer bli ganska skönt, eftersom jag börja elva varenda dag, västa niiice!

Nu har jag bara 17 gloser i franskan att lära mig till Fredag, så ska läsa på dom efter jag bloggat och kolla på andras osv.

Men puss och hej.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback