Mys dag tillsammans med Melina & Sopot!

Idag red vi tillsammans med Melina och det var riktigt mysigt väder , sol och fint! fast det blåste en del också..
Iallafall vi var ute i mer en två timmar och först red vi ut i kanske 40 minuter elr mer, vi hämta ett länntäcke hos en kompis till oss till Melina & sen trava vi lite på vägkanterna och sen red vi till ängen nedanför Melina, red ett dressyr pass där i över en timme.
Legolas känndes mjuk och lydig idag, avslappnad och vi träna mycket på volt & temoväxlingar, lite halter och skänkelvikningar osv. jag är väldigt nöjd över dagens ridpass, och i morgon ska vi ut på en lång tur igen!
Sen lädde jag hem Legolas och satt på hon vintertäcket+halstäcke, mys. Och sen mocka vi klart och fyllde på vatten och gav hästarna hö & vatten.
Men just nu sitter jag framför tv och datan och har nyss ätit lite sen lunch, så nu är jag mätt!
Ikväll kommer Emilia och sover här tror jag, hon är på träningstävling just nu skulle jag tro så ni vet, hon är ju lite dålig på uppdateringen nu för tiden.. :)
Men skriver mer i kväll eller så skriver jag om i morgon, puss & kram!
babyn min
/ Moa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback