Igår fyllde pappa år & på kvällen var jag med mina fina vänner!

Igår natt sov Jonas hos mig & sen på dan åkte han jag och leon till Birsta och köpte lite till pappa.
Sen skjussa Jonas oss till pappa och sen var jag där några timmar och fira honom, grattis again!

Sen hämta Jonas mig hos pappa och då åkte vi till Ica och där var de lite folk & jag prata med Amanda som satt sig i Jonas bil, sen åkte vi & några andra epor/moppebilar in till Birsta och var där nån timme, sen åkte vi till ön igen & vid elva halv tolv skjussa Jonas hem mig igen, för då var jag astrött!

Amen nu idag har jag bara latat på, sitter i soffan och ser på nån film som går på tv'n, och sitter vid datan..
Sanna svarar inte på mobilen, vill promenera ner till henne & se film, menmen.

Kram på er, en webb bild från igår / Måys♥



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback