Hopp träningen idag

Klev upp 6 i morse och åt frukost och fixade, bytte om och så sen gav jag mig ut i stallet och packade lite det sista och sen börde vi av runt kvart över 7 till färsta för träning, vi kom dit halv åtta ungefär och då var det bara att gå in i ridhuset där alla andra var och bygga fram, medan gick mamma runt med legolas, träningen var en on halv timme som vanliga Monia träningar och idag hoppade jag även med storhästarna, för ponnysarna var på tävling osv.
Själva träningen gick jättebra och jag är jättenöjd eftersom jag knappt tränat hoppning i vinter elr jo 3 ggr, men va mkt njeä.
Legolas klarade hoppa storhästarnas avstånd och vi fick mkt beröm och en i gruppen fråga om han hade fjädrar underer hovarna, lillgubben hoppa han!
Jag sitter och gör en slavrig film justnu, så den kommer snart om den funkar!
kramkram.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback