Gårdagen:

Igår på morgonen var jag hos mormor tills jag skulle gå runt tjugi i elva ner till sista dagen av praon.
Igår var det faktiskt mysigt på praon, fick gör ett halsband och ett som skulle säljas osv, jag gick vid ett och åt med Stina gumman på Tacobar, så himmla gott!

Efter praon gick jag och stina på stan en timme, köpte en present tll Vicky och sen åkte vi hem med 5 bussen och då när vi kom till ön så åkte Amanda&Anton förbi så då pratade vi med dom lite, sen gick jag ner till Ya och Stina blev hämtad, hos Ya fixa vi oss lite och sen gick vi till Vicky och sen gick vi till bussen, ya jag sanna och vicky, åkte till stan IGEN och skulle äta på biteline, men då var alla bord föll så då gick vi och leta andra resuranger vi kunde äta på, men tillslut hitta vi en för vi var as hungrig, blev pizza & efterrätt, grymt gott!
Efter det skulle vi till bussen men missade den så vi fick vänta nere på navet i en halvtimme, men sen kom den och då åkte vi till ön.

Ya och jag gick upp på gården och träffade lite folk och sen gick vi ner till vi och träffa lite annat folk, :}
Efter det gick vi två ner till Vicky och då såg vi två filmer och åt en massa godis och engerigdrycker och massa annat, så sen vid 2 halv 3 somnade vi tror ja?
I morse såg vi en till film, och efter det gick jag hem, nyss ätit frukost och ska väll till mamma och träna Legolas senare och är jätte sugen på att ut och jogga efter allt ätande! få se om jag orka ta på mig springskorna ;)
Men i dag/ikväll ska jag vara med Bästa stina.

 Hörs senare, kramisar♥

Kommentarer
emma

hej jag heter emma och det är jag som har zlatan nu ;) eller har och har, rider honom nån gång i veckan men just nu har jag honom 5 gånger i veckan då min andra foderponny är halt :)

Zlatan gjorde sin första tävling idag i bombana, om du går in på min blogg kan du kolla på film och se bilder på honom, även läsa mer om honom :D



Blogg: http://emmaohlsson.blogg.se/
2012-03-24 @ 19:42:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback