Dagens dressyr pass:

Nu är klockan över 12 men om vi säger idag fast det var igår nu då, så red vi ett dressyr pass på en timme kanske, mycket skritt från början, och han känndes helt okej idag lillgubben min :)
Stel i ena sidan f. början med han hade ju som sakt vilat 2 dagar så vi tog det lite lungt, vi träna mycket på tempoväxlingar och så, sen kom Sanna&Raul och Frida och Sanna med Zarita så då blev det inte lika serriös ridning, mest prat och kolla men efter ett tag skritta vi hem och sen dess har Sanna och jag ätit tacos och tårta och fixa hästarna och packa osv. så inatt sover jag som sakt hos henne, hon har även hjälpt mig med min nya design, åh tack gumman det behövdes verkligen!
Imorgon ska jag nog rida ut, hoppas vädert kommer vara lika fint då!
Vi hörs i morgon, kram godnatt! :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback