Da Zlatan

klart världens bästa grymaste underbaraste saknade ponny..

första gången han hade grimma på sig..`


minnen



Det skulle vara vi föralltid.
Från dag ett du kom till världen låg jag i gräset brevid dig
alla dagar från när du föddes var jag hos dig och på sommarbetet
cyklade jag till dig tre till fyra gånger och var med dig, jag glömmer aldrig en enda minut.
Jag red dig när vi var två i våran paddock i grimma och på ett sovtäcke, jag kunde lasta
dig på komando in & ut, du kunde gå lös efter mig och alla våra promenader och allt..

Du är den ponny jag mest kommit närmast och litat på mest, du är oförglömmlig och finns en stor del i mitt hjärta föralltid, jag ska komma nångång och kanske få sitta på din rygg nångång igen, bara få ögon kontakt igen skulle vara magiskt, dina galopper och gnäggnigar när jag kom till hagen för att hämta dig.. det var så otroligt på nått sett. Vi gjorde allt som gick, gick på preseningar, täcke över huvudet som bebis, jag löshoppade dig med rösten mest på 1 m och allt.
Därför är du nu en trygg och stabil ponny efter allt du och jag tränade, i miss u baby!

Idag fick jag reda på att Zlatan har varit med på sin första tävling "bom-bana" men felfritt och en söt rosett, du är tuff grabben, alltid varit!
puss hoppas du mår bra<3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback