min går dag

I går vaknade jag hemma hos Rebecca och sedan ringde väckar klockan för sista gången och då somna jag om först men sen var vi uppe. fixade oss sminka lite åt frukost och beccis locka HELA håret på mig. men jag såg ut som en liten tant så jag plattade det tyvärr // .

Sen fick vi skjuss upp till skolan runt 8 tiden och då satt vi i aulan och några sjung och rektorn pratade.
Sen gick vi till klassrummet och åt fika och fick våra betyg, och jag har verkligen kämpat i år för att bara få E i alla ämnen eftersom det bara blir svårare & svårare hela tiden, mer och mer att gö. MEN jag klarade alla ämnen och många ämnen lyckades jag få högre i . så jag är as nöjd! jag kan inte jämföra med dom som har det lättare en jag och har mycket bättre.

Sen vid kvart i 10 fick vi skjuss av beccis pappa upp till kyrkan & såg våra småbrosers avslutning, så nu kommer dom till högstadiet i höst . grattis!

Sen åkte jag och familjen och fixade pass innen i stan, vilket drog ut på tiden så jag hann inte se 9 ornas avslutning, men jag satte mig på tunet i solen och hade det mysigt endå. sen kom beccis emmy och lina och då fick jag och beccis skjuss ner till vi, så vi köpte glass. och sedan gick vi ner till hamnen och satt osse oss på en brygga och prata åt glass och hade det as mys.

Sen gick vi upp till Ö-grillen och satt oss med tjejorna igen som hade ätit där. sen fick jag skjuss hem och då åt jag smörgåstårta mmmmmums.

Sen fotade pappa mig och lego.
Sen kom jonas, och vi gick ner till bryggorna och satt där och prata osv. mys
Sen senare var jag med Jonas Rebecca och Ante och lite fler i mellan åt. satt i ett garage och frös i typ två timmar för jonas epa gick sönder ?
Men resten av kvällen åkte vi med Ante och sedan åkte vi fyra till birsta och åt och stod på media.














Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback