Saker ni kanske inte visste om mig!

* jag är 167 cm
* nästa vecka är jag utomlands
* jag äter nästan hela tiden nånting
* jag bor hos mamma på landet och hos pappa inne i vii centrum
* min dator har varit trasig i mer en ett år, och i den har jag flera tusen gammla bilder i ..
* jag äter INTE melon
* jag är väldigt envis
* jag har haft fyra ponnysar före legolas och lowri
* min favotit mat är tacos
* jag HATAR mörker och ensamhet
* jag gör mitt bästa i skolan för att få godkänt i allt, och om jag inte klarar de blir jag otroligt frustrerad
* jag ser på top model nästan varige dag
* jag vill bli mörk blond nu i sommar
* stina karlsson har man ALLTID roligt med
* mina favorit årstider är sommar och vinter på olika sett
* jag har ett syskon, en lillebror
* jag har med min mobil vart jag en är, och den är alltid i handen också typ
* jag saker lågstadie tiderna med Melina , haha.
* jag har stall på gården , fett skönt egentligen
* jag har gått i massor av sporter te.x fridrott,simning,dans/hip hop osv.
Tråkigt liv #

Kommentarer
Melina

hihi, våra tider är bääääst



Blogg: http://goldenhorses.blogg.se/
2012-06-16 @ 20:17:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback