så skönt med sommarlov

Igår var jag med Stina Amanda och Anton vi var i ankarsvik och spela kubb och lyssna på musik från bilarna, åkte runt i vi och prata med några var ner till hamnen va hemma hos Amanda, vi grilla i ankarsvik och prata osv. otroligt mysigt! sen åkte vi till ica och spela kubb vid halv ett ungefär ingenaning vilken tid. Stina och jag kom hem till mig runt två tiden ungefär och då gick vi och sov på äng gång. idag vaknade vi runt tjugi över tio, så då åt vi frukost och såg på topmodel osv. mys. Sen gjorde jag en fas på am saken viket inte gick så bra.
Idag ska jag rida legolas vi ska nog ut i skogen hade jag tänkt och ha lite roligt, sen ska jag pyssla om Lowri lite, borsta gå i grimskaft & träna lite från backen.
Ikväll ska jag nog vara med Stinis igen, världens bästa.
hoppas ni hade det roligt i går också, kramkram!
bild från igår

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback