Resultaten från dressyr tävling i Näske idag!

L:B 1'an och våran andra L:A 1n.
Åkte klart över 5/halv 6 i morse mot färsta för att hämta upp Ottilia & Semlan och hennes mamma!
Sen åkte vi mot Näske och framridningen till L:B 1'an känndes jättebra!
Vi vann den klassen på 68.28 % . helt sjukt . mitt rekord bästa . och jag kan inte fatta det en..
Sen kom vi två placering med LAGET också, kung!
Sen i L:A'n så red vi bara fram i typ en kvart för vi hann inge mer beroende på att vi startade tvåa och prisutdelningen drog ut på tiden..
Det gick sjukt bra i L:A'n, han känndes bättre i L:B'n men är as nöjd!
Vi kom delade 1 a på 63.68 %!!
Herregud. vilken ponny . jag har.
Och jag är stolt själv också, tänk så många som rider för en tränare nån/flera gånger i veckan och vi som aldrig nästan tränar för nån, jo Sussi nån anstaka gång.. och vinner båda dom här klasserna..
Så jag är nöjd över min insatas också, trodde aldrig det här om legolas och mig..
älskade ponny, går inte mer en att älska dig<3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback