Måndag # min dag

I morse gick bussen till södraberget och där gick jag och klassen tarzan stigen i SPÖREGNET. men det var faktiskt riktigt roligt och himmla mysigt!
Vi skrattde mer en vad vi gnällde på vädret sedan.. klart det var kallt med tyg skor och jeans jacka, men endå!
Sen efter nån timme åkte vi till en stuga och åt lite mat och åt massa godis osv.

Sen åkte vi till ön och då väntade gull stina på mig och sedan var jag med henne resten av dagen i stort sett..
Vi var med Jonas också men han åkte i lilla blå och vi i stinas söt bil.
Vi var på birsta,dollarstore,alnö osv. as roligt. har inte skrattat så mycket som jag gjorde i dag med stina!

Sen skjussa hon hem mig och då la jag mig på soffan och tog det lungt. as skönt!
Sen har jag ätit pannkakor med hallon sylt & grädde. mumms.
Och badat, ansiktsmask och haft det skönt!


I kväll ska jag nog sova tidigt, är grymt trött.
I morgon kväll ska jag vara med Rebecca och vi ska sova på skolan med typ 50 andra. kommer bli kung!♥♥

KRAM



gammal bild //

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback