Mål inför 2012 med Legolas & Lowri

Legolas : få ännu starkare förtroende för varann, lita mer på varann i hoppningen och kännas oss mer säker med varann jag vill hinna testa en LB också, och jag vill träna mer på skänkelvikningar och galoppera på serpentinenbågar utan att byta, vilket är i norrlandsmästerskapet som vi KANSKE sa satsa i. annars kanske det blir nästa år. sen komma ut på fler L:A och kanske börja rida för någon dressyr tränare en gång i veckan regelbundet.

Lowri : träna mycket MER från backen och gå i grimskaft, att hon ska ha haft sadel på sig och kanske att jag hänger på henne några gånger i slutet av det här året, att hon står på gången nån gång och att jag vågar lite på henne så vi kan gå ut en sväng utan för våran gård. Med Lowri går det sakta med säkert fram, jag har haft och kommer ha så mkt med skolan nu och det är nog med att träna legolas nästan 6 ggr i v. men vi få se vart vi hamnar som sakt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback