HOPPNING

Idag blev det hoppning.

Först red vi fram på lite volter serpentinbågar & lite tempoväx. samt lite lydnad. gick helt okej, lite spänd.
Sen hoppa jag av och då gick Emilia runt med Legolas medans jag byggde fram det mesta, 3 hinder blev det.
Sen hoppa jag upp och värmde upp igen och sedan hoppade jag fram på ett 50 hinder kanske? gick jättebra, och han ladda på som bara den han!
Sen hoppade vi alla och höjde lite i taget, sen skrittade vi i mellan nästan hela tiden. Sen hoppa vi en kort kort bana och sen skritta igen. Sen fortsatt vi så och sedan hoppade vi en "oxer" på slutet på 115/120 cm. fyfan vad härlig känsla det va, och han hoppar han lillpollen min. Sen hoppade vi 115 på ett räcke också, helt sjukt.
Det är faktiskt MITT personliga rekord också, så jag är faktiskt himmla nöjd!
Sen rev han ju nån gång och stannade men han var riktigt laddad och fin idag, han ladda FÖR mycket i bland så vi fick svänga för bi hindret för han blev så glad så han studsa på stället och visste inte var han skulle sätta fötterna..
Här kommer en bild bomb från idag, släng in en komentar nu så skulle jag bli as gla :)

1 m
115 cm
världens bästa bebbe.

Kommentarer
Maja!

Har du aldrig tänkt på att du slänger dig fram väldigt mycket över hindren?



2012-06-11 @ 20:40:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback