Godmorgon!

Vaknade runt halv tolv i morse & såg att solen sken så då gick jag ut med två äpplen och hav hästarna och tog av legolas täcket eftersom det är 17 grader just nu.
Jag ser på tv och sitter vid datan medans Stina sover en, sen ska vi väll hitta på nått och senare ska jag träna legolas, idag blir det dressyr på en halvtimme ungefär.
Och sen i kväll hade jag tänkte åka upp till Ark och se dom som ska hoppa, jag skulle varit med och jag kan det fortfarande men jag vill inte att han ska hoppa så mycket på en vecka.
Sen får jag se vad som händer i kväll, stina och jag fundeade på om vi skulle till hamnen och grilla marchmallows, kanske jonas vill vara med oss ingenaing.
Hörs senare kramisar.
Igår var stina och jag inne i vi och det var inte en ena där så vi åkte till stan och åkte driven två gånger och sedan åkte vi till skönsberg och var där en kvart ungefär, sen åkte vi till ön igen och åkte runt lite men vi åkte hem till mig sen och åt lite fika och sedan gick vi och sov runt två tiden.

Hoppas du hade en bra kväll igår.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback