världens bästa vänner!

I går natt sov jag hos Amanda, på kvällen skjussade Jonte mig till henne och sen var jag med Amanda och Cissi resten av kvällen, vi bakade kladdkaka och badade badtunna som var grymt mysigt, pratade och gjorde en fas. 
Amanda och jag vaknade ganska sent och vi låg i sängen en timme extra, sköönt. Sen åt vi frukost och sen kom Jonte efter nån nå timmar och va med oss, vi prata satt vid datan och sen på kvällen åkte jag och Jonte till Birsta.
Sen prata vi med Amanda och Anton och sen åkte vi till ön, sen senare var jag med Stina och vi åkte först till Stan och sen Birsta, och snacka med nå jävla lirare i allafall. Sen pratade jag med Jonas före också.
Ikväll ska jag vara med Stina och Jonte, vi ska vara hemma hos Jonte och se film och bara tare lungt, kan behövas en sån kväll de också i allafall nu.
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback